Då och då åker jag fast


Idag är jag trött, sovit dåligt, lugn dag på jobbet och ja, sa jag att jag sovit dåligt. Och då slår de till, när jag är som svagast. Extreme home makeover. 

Jag brukar vara stark  och kunna intala mig själv att de kör med samma upplägg och de klassiska snyftarhistorierna. Men idag hade jag inga krafter kvar. Det gick inte att bekämpa. Idag struntade i att försöka svälja tårarna. De bara rann och rann och rann och rann. Så skönt, och extreme home makeover vet precis vilka knappar de ska trycka på. De är proffs.

Skönt att lätta trycket ibland och bara gråta. Tycker jag i varje fall.



Kommentarer
Postat av: Candy

Haha, jag fattar inte hur man kan gråta till Extreme Home Makeover. :P Å andra sidan grät jag till Extreme Makover där de plastikopererade sig, haha!
Men SHIT, blir helt yr av din bakgrund. :-O

2007-07-17 @ 21:44:47
URL: http://onlythefakessurvive.blogg.se

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0