Face facts - Alla passar inte i Wayfarer





Blues Brothers - JA
Tom Cruise i Risky Business - tveksamt

Rachel Bilson - JA
Mischa Barton - NEJ

Var och varannan människa på gatan  - NEJ

Det här med trender är ju så roligt. Solglasögon som den trendigaste aldrig skulle satt på sig för 12 månader sedan, bär denne nu med stolthet. Rayban Wayfarers är högt upp på allas "hot"-lista. Men de passar ju verkligen inte alla ansiktsformer. Samma med dessa enorma 70-talsbrillor som är så populära. They are not for everyone. Vissa människor ser ju inte kloka ut. Välj solglasögon som är snygga OCH gör dig snygg!



Kommentarer
Postat av: helene

tja, jag har inte kommit iväg ännu, var ute på arlanda kl fem, checkade in, sprang runt i "taxfreen" och allt. Sen plötsligt får vi meddelande att vårat plan inte kommer gå och further info först kl halv fyra. Så jag och pappa åkte hem, sovit fyra timmar, och nu ska vi ta oss ut igen. Irriterande!!
Ha en bra dag, kram kram

2007-07-06 @ 13:14:10
URL: http://hlc.blogg.se
Postat av: Emilie

Jag e ju då lite efter - har de där gamla bävrarna gjort comeback?? Usch och fy... ska de vara turkosa skalmar med snoddar också? Äkta Baywatch-Hasselhoff. Jag hakar inte på den... Nu kilar jag hemåt! KRAM KRAM

2007-07-06 @ 17:08:29

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0