The battle of the American talent shows


Hallå, nu har jag ju fått fullt  sjå att flippa mellan So you think you can dance och American Idol. Hur ska detta gå?
(Jag vet att man kan ha betydligt större problem här i livet)

Tyvärr, råkade jag titta på CNN, dagen efter att American Idol finalen var i USA så jag vet vem som vinner, men brudarna som är kvar har ju så häftiga röster, så att det fortfarande är kul att kolla. Vinnaren

Sen ligger ju dans mig väldigt varmt om hjärtat och det är alltid lika kul med danstalangshower. De som brukar vara kvar i final brukar vara grymma.

Har i och för sig aldrig riktigt fastnat för Let's dance. Slutade kolla då Anna Book var med. Funkar inte i min värld.




Kommentarer
Postat av: Josephine

Ja verkligen! Själv fick man bara en vecka och den är över nu... Så jag ser fram emot nästa sommar :/.

2007-07-11 @ 12:39:28
URL: http://josephinemarialinnea.blogg.se
Postat av: Emilie

Varfor ar du aldrig online???!!!

2007-07-11 @ 20:19:11

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0