Ekno surprise


Sjukt skön helg på en holme, ute i havet, i det vackra vädret!

Runt elva-snåret var vi som mest kreativa och skapa en ny drink som vi döpt till Ekno Surprise.

* Bacardi
* Fanta Pineapple/grape
* Tranbärsuice
* lime
* frysta hallon

Mycket förfriskande drink passande nu under sommaren.

Igår blev det både premiär-grillning och premiär-badande. Jag, som tycker om att leka med verktyg fick äran att skruva fast badstegen så att vi kunde bada. När jag var nästan klar lyckades jag tappa skiftnyckel i sjön. Så typiskt, och jag var tydligen inte den första som gjort det där. Så det var bara att sätta på sig cyklopet och hoppa i plurret. Det var riktigt kallt till en början men efter ett tag var det riktigt skönt. Jag är ju fisk och trivs bäst i vatten!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Far jag prova??? Sounds like a surprise indeed! Men vi ska ju dricka dacquiries.. (eller hur f*n man stavar det...) Kanske till midsommar?! Vad var det for sprit jag skulle kopa??? Enjoy monday!

2007-06-11 @ 08:51:50

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0