Sallad improvised


Ska vara borta under helgen, så det fick bli till att tömma kylen till middag. Det resulterade i en ganska god sallad till middag.

♦ Paprika - som jag vänt i olja och haft i ugnen
♦ Körsbärstomater - som jag vänt i balsamicovinäger och haft i ugnen
♦ Scharlottenlök - som fick ligga i ugnen med tomaterna
♦ Fetaost
♦ Gurka
♦ Romansallad
♦ Turkisk yoghurt - bara lite


Lite dressing av:
lite senap - lite honung - lite olivolja - lite rödvinsvinäger 
- lite peppar - lite havssalt - lite örtagårdskrydda


Nu har jag i alla fall ätit upp my veggies!




Kommentarer
Postat av: frida

shit vilken avancerad sallad... min brukar bestå av klassiska isbergssallad, tomater, gurka, majs o kanske lite rhode island dressing... jisses vad din lät tusen gånger godare haha

2007-06-14 @ 21:08:45
URL: http://www.froggyfrogg.blogspot.com

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0