Vad går upp mot en snygg man i kostym?


Är precis hemkommen från en förhandsvisning av Ocean's 13. Jag såg de två första filmerna precis när de kom ut, alltså för ett bra tag sedan. Vad jag kan komma ihåg tyckte jag bättre om Ocean's 11 än Ocean's 12, så jag gick idag med inte så stora förväntningar. Jag blev positiv överraskad. Visst fanns det en förutsägbarhet i den och intrigen är något tunn. Det fanns flera humorsekvenser och fyndigheter som skapade en våg av skratt i salongen. Personlig favorit är när Rusty (Brad Pitt) kommer på Ocean (George Clooney) med tårar i ögonen framför Oprah. Känner man igen sig eller?

Det ju en fiiiin rollista som gör ett bra jobb med bla George Clooney, Al Pacino, Andy Garcia, Brad Pitt och Matt Damon.  Ingen av de kvinnliga skådespelarna från de föregående filmerna är med men in kliver Ellen Barkin.


Humor, skön musik och lite action för att inte glömma snygga män i kostym blir lika med:

image3



Jag älskar att få se filmer innan alla andra gör det - innan snacket börjar gå..



Kommentarer
Postat av: Jenny

Som biografanställd ser jag också många filmer innan "alla" andra, och måste medge att det ligger en särskild tjusning i detta. Har dock inte lyckats se Ocean´s senaste, men längtar. Mvh /Jenny

2007-06-07 @ 23:34:05
URL: http://jennysundin.blogg.se

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0