varför så bråttom


Senaste dagarna har jag kommit på mig själv bli riktigt irriterad över att det går så långsamt. En tjej framför mig i matkön ville betala sin Billys panpizza med småmynt, som hon stod och matade i den lilla maskinen. Av det blev jag jättestressad. Samma sak då jag ville gå upp, inte stå stilla, i rulltrappan i tunnelbanan. Någon stod i vägen och jag blev irriterad.

Blir arg på mig själv att jag så lätt blir sur över att jag förlorar några sekunder. Samtidigt avskyr jag när folk står och flåsar mig i nacken. Måste börja relalalaxa.

Kommentarer
Postat av: Emilie och Mamma

Hej! Nu ringer du... Vi har surfat på Vallonbruk, försöker hitta någonstans och äta lunch. Forsmark eller Gysinge? hmmmm.. vi får se. Sedan blir det någ lite bakning idag tror vi. Ha det bra, puss och kram

2007-06-13 @ 10:56:08

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0