hurry hurry hurry


Testa att gå i tunneln mellan blå och grön/röd tunnelbanelinje på T-centralen en morgon. Det är helt sannslöst vad fort folk springer. Det finns rullband, men det är ju inte att tänka på att stå stilla och åka med utan det är två-filig stress-race som gäller.

Jag förstår inte varför folk har så bråttom. Nu är jag ung och har ett starkt hjärta men man skulle lugnt kunna få hjärtattack för mindre.

Sen när man väl kommer upp till röd linje mot Ropsten då är det sardinask som gäller. Det som lugnar mig är vetskapen att jag kommer få bra plats den sista biten, eftersom sardinerna simmar av i flock vid Karlaplan och Gärdet.

Re-la la la xa lite, take a chillpill!



Kommentarer

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0