105


105 långa härliga minuter tog det att ta sig hem från jobbet idag. Jag jobbar i Åkersberga måndagar och tisdagar och idag hade de bestämt sig för att tåget inte skulle fungera då jag skulle åka hem.

Som ni såg i förra inlägget så är jag inte på topp.
* förkyld i ena näsborren
* ett rinnande öga
* tre väskor innehållandes 12 kokböcker och två ordböcker

(Jag vet - det klassas nästan som självplågeri att bära runt på - men jag har ju inga kokböcker här  hemma och det är ju skandal)

Jag ville bara hem. Fullpackad buss, fullpackad t-bana. Ni förstår att det var oerhört synd om mig.

Jag är fullt medveten om att det finns människor som har det BETYDLIGT mycket värre här i livet. Därför slutar självömkan här och nu.

Jag är framme. Med träningsvärk i armarna och redo att slå på "Music and lyrics".



Kommentarer
Postat av: Tyra i Vaxholm

Men stackars dej, vänta bara tills du har ett fast jobb, är filthy rich bitch och kan glida runt i din...var det röd Ferrari eller blandar jag ihop det att du ville ha en röd dräkt?? Va kul det skall bli att se hur det blir.....gul cyckel, T-banan eller Ferrari. StorCyberKram (smittar inte)

2007-10-23 @ 15:33:41
URL: http://waxholm.blogspot.com

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0