Ut med det gamla och in med det nya

Med två dagar kvar på detta året har jag bestämt mig för att det är dags för en ordentlig städdag. Jag har packat upp alla julklappar och nu är det ännu mindre rum för två personer på 37 kvm. Dags att rensa ut. Det är inte så lätt som det låter då jag är en obotlig samlare men jag ska göra mitt absolut bästa. Gå igenom lådor och garderober och slänga slänga slänga. Det kommer kännas befriande då jag väl kommer igång.

Jag längtar så tills vi får flytta. Men det kommer först i 2009. Nu ska vi få ett fint avslut på 2008. I år blir nyår lugn. Vi ska ta det lugnt ute i V-holm och bara vara. Lite fyrverkeri måste vi ha, det är så roligt att smälla lite.



Kommentarer

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0