Det ilar i skelettet...

....och jag ryser i hela kroppen av blotta tanken att återvända till min lägenhet idag. Det är så fruktansvärt kallt.

Ventilnissarna var där för två veckor sedan och sedan dess har det varit storm och frostvarning hos mig. Tur att jag varit husvakt så att jag fått sova någon annanstans och tina upp. Och tur att jag har någon som värmer mig ibland.

Jag går runt i mina dunsockor och min blåa extra-exTRA-eXTRA LARGE Triple 5 Soul hoody som jag vunnit i en dajm-tävling för länge sedan. Försöker hålla kroppstemperaturen uppe genom stora koppar te och heta chilirätter.

Om jag bara visste hur jag skruvade upp elementen ordentligt. Inga pedagogiska pilar där inte. Har vridit och vridit men aldrig kommit till nåt slut. De är ganska varma och det hjälper ändå inte.

Jag saknar mitt (eller vårt) gigantiska badkar på Studentgatan, Bambolina.

Jag tror att det får bli till att kontakta värden.




Kommentarer
Postat av: Tyra i Vaxholm

Aj da....missade det. Jag gillar verkligen hans program.

2008-02-26 @ 17:48:17
URL: http://waxholm.blogspot.com

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0