Gamle farbror


I lördags firade vi käre gamle farbror Göran som fyller 50 år idag. Det var ett riktigt hallaballooooo! På dagen var det öppet hus med mycket släkt och människor från bland annat Görans jobb och jaktlag, cirka 70 personer. Det var en buffé med bland anant en marinerad oxfilésallad som var ljuvlig. Sen på kvällen var det bara att ladda om för då var det tre-rättersmiddag med vänner och bekanta - 55 nya glada ansikten att ha kul med.

Jag kom ditt klockan tjugo i tre på eftermiddagen och jag och min familj stängde dansgolvet 12 timmar senare. Vi dansade hela kvällen. Det syntes ju tydligt var jag har ärvt mitt dansande ifrån. Och gamla Bettan som inte trodde vi skulle dansa!!!

Tycker verkligen om att gå på fester med folk i alla olika åldrar. Kan säga att det blev en hel del glada fulla människor. Några fumla och föll. Men vad vore en 50-årsfest utan lite action!

En mycket rolig tillställning och jag tror käre onkel var nöjd. I alla fall om man tittar på korten.

Söndagen var jag rejält trött men inte så farligt bakis. Tillräckligt pigg för att ta mig ut på stan och handla en jacka och lite grejer från Clas Olsson till dator. Jag diggar verkligen CO, så mycket att titta på, så mycket fiffiga grejer. Sen var det bara hem och däcka i soffan.



Kommentarer
Postat av: Gubben

Ja tänk att 50 taggare kan roa sig med!
som du själv märker så än kan gubbsen.
/Gubben

2008-02-04 @ 14:29:30
URL: http://mhats.blogg.se/
Postat av: Tyra

Ont i fötterna, ont i magen, ont i huvudet - men kul var det!

2008-02-05 @ 12:38:24
URL: http://waxholm.blogspot.com

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0