Till Brighton, SUPERsnart!


Nu är det bara några dagar kvar, för på lördag ska jag fly landet och hälsa på systeryster i pubarnas land, England. Och tycker verkligen om Brighton - skön studentstad vid kusten. Längtar så det gör ont. Ska bli så skönt att komma bort lite. Lite ombyte à la miljö och kultur. En vecka av festande, softande, öldrickande, promenerande, shoppande, dansande!

Och under min resa tänkte jag ta klivet från den 27 till 28 år. Fast jag har känt mig som 28 sen i november. Vet ej varför. Men jag känner mig helt lugn inför det.

Har fått beställningslista från syster och hennes japanska vän. Jag ska inhandla de svenska delikatesserna:

  • Wilmas knäckebröd (två förpackningar rosmarin och en sesam)
  • Wasa's fullkorn (det rektangulära)
  • Wasa's gourmet (det runda knäckebrödet)
  • KARAMELLKUNGEN 
  • Ett påskägg

  • Bra, nyttig balans va?


    Till Brighton ska jag, SUPERsnart!



    Kommentarer

    Kommentera här:

    Namn: (don't be a stranger)
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0