Druttar

När jag jobbar i Å-berga ser jag ut över torget. Folk kilar förbi, och det är jättekul att sitta och titta ut. Jag kollar naturligtvis inte konstant utan jobbar lite då och då. Det är en av mina favoritsysselsättningar - att titta på folk.  

I alla fall, idag ute på torget, har jag sett inte en utan två män ramla omkull. Riktiga druttar!

Idag har plogbilarna jobbat hårt. I Å-berga, ute på landet, var det jättemycket snö. Nästan pullsmycket.
Så mysigt att det äntligen är lite vitt ute.



Kommentarer
Postat av: Linn

Hörru du du!

Det är inget fel på att drutta!
Jag gjorde det senast i dag, mitt framför en kvinna och hennes dotter. hehe

2008-01-03 @ 22:40:39
URL: http://www.lbess.blogg.se

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0