Försoning

Igår var jag på bio, blev bjuden av min kära vän. Vi var och såg Försoning med James McAvoy och Keira Knightley.
James MacAvoy har jag sett i tre filmer nu(Last King of Scotland, Becoming Jane och Försoning), och jag tycker att han är jättebra. Det är någonting i hans ögon. Och Keira Knightley tillhör också en av favortierna. Brukar tycka om de filmer hon gör.

Tillbaks till filmen - I like it!

Vackert filmad, oförutsägbar, spännande, bra skådespeleri och fin musik! Att den var över två timmar lång kändes inte alls.

Varför inte ta och klämma in ett biobesök i veckan.



Kommentarer
Postat av: Emilie

Phew! Vilken lättnad! Trodde verkligen att du skulle komma tillbaka och ifrågasätta mina filmval som alltid ;) Glad you liked it! Då är det mao ett måste i romantik/drama-dvd-samlingen eller hur?

Har precis städat och gjorde ett välkommet fynd - Veronica's SuperDuperBra Mix från 2007! Bet you didn't know you released it ;) Den har en massa party party på som jag kan skutta omkring i regnet till!

Have a niiiiice day!

2008-01-17 @ 15:03:44

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0