Kommer glädjen att försvinna

Det finns saker som jag kan bli så busigt exalterad över. Till exempel då jag ska dansa, laga någon spännande mat, eller träffa någon underbar person. Det bubblar och man kan inte undgå att se hur glad jag är inombords då jag pratar om det. Det behöver inte gälla stora saker, för jag har alltid försökt att hitta glädjen även i små detaljer, oc h visa den glädjen.

Flera gånger då jag är så här brukar min faster säga. Tänka om jag ändå kunde få känna så om saker, som jag gjorde förr.

Vadå tänker jag? Kommer det att försvinna. Kommer jag inte alltid känna mig glad och upprymd inför spännande och roliga saker. Jag vill inte att det någonsin ska försvinna.



Kommentarer
Postat av: Tyra i Vaxholm

Man måste hela tiden arbeta på att komma ihåg att känna av allt i livet, träna alla sinnen heeeela livet. Som jag alltid har sagt njut av livet idag! Kram

2008-01-20 @ 22:33:39
URL: http://waxholm.blogspot.com

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0