"New do" partying


Idag ska jag klippa mig. Bara kortare men det ska bli så skönt. Har en vän som har pratat i över ett halvår om att klippa pasch (hur fasiken stavas det). Jag föreslog att hon skulle boka klipptid samtidigt som jag och att vi skulle göra en grej av det. Hon nappade på det. Så ikväll ska vi gå ut med våra nya hair-dos. Hahaha - nåt ska man ju hitta på att fira. Och sen är det ju löning och allt. Har inte varit ute på skitlänge så det ska bli riktigt kul. Synd bara att jag ännu inte har funnit det perfekta utestället för mig. Och så svårt ska det väl inte vara - jag vill ju bara dansa.



Kommentarer
Postat av: Linn

Hello!

Det e bra det, ut och reka och berätta för mig sen vart jag ska ta vägen med min dans!

:-)

Puss o kram!

2008-01-25 @ 23:10:43

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0