Pensionsspara?


Jag funderade på om jag skulle börja pensionsspara i år. Jag kommer att fylla 28 snart och funderade på om det inte var dags. Så jag har gjort lite närmare efterforskning, men kan väl inte säga att jag blev klokare för det. Jag fick intrycket av att jag kanske inte ska ha så bråttom ändå. Jag har ingen höjdarlön och kanske ska satsa helhjärtat på att köpa egen lägenhet först, innan jag börjar pensionsspara.

Jag vet inte. Det här med ekonomi och såna här val är verkligen inte en favorit. Man skulle kunna säga att jag avskyr det lite smått. På ett sätt vill jag att någon ska bara ordna allt åt mig, samtidigt som jag inte vet vem jag i så fall skulle vända mig till. Vem jag ska lita på.

Jag önskar så att intresset fanns.



Kommentarer
Postat av: ulrica

Men du har ju mig!!!!

2008-01-10 @ 11:20:34

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0