Solo

Ikväll är första solokvällen på nästan två veckor. Hade planer men dom insjuknade.

Nya planen är att jag ska städa. Systeryster tror att jag håller på att bli städtokig, men det är bara för att jag är expert på att bara släppa saker runtomkring mig. Och sen blir min lilla lya lätt stökig, speciellt när jag har gäster.

Kan även hinnas med att lägga upp några bilder från nyår. Tjena, vad jag dansade och vad skoj jag hade det. Omgiven av vänner, det är så nyår ska firas. Eller hur Basse?  Diggar verkligen knytiskonceptet, så spännande att se vad alla tar med sig. Denna gång var det medelhavstema, ganska lätt, men vi är ju knytis-amatörer. Vilket bord vi fick till! Tack för en fin fest! 




Kommentarer
Postat av: Linn

Hahahahaha!

Vilka underbara bilder!!!

Japp, vi ska dansa hela 2008!!
KRAM

2008-01-03 @ 00:26:46
URL: http://www.lbess.blogg.se

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0