Underbara helg

Årets första helg har varit helt underbar. Hoppas det håller i sig. Jag har tagit det ganska lugnt och inte festat järnet. Precis vad jag behövde. Jag har hunnit med så mycket. Kvällarna tillbringade jag med vänner och på dagarna har jag städat, sett en massa filmer och tagit hand om mig själv. Hade mer planer men de insjuknade.

Min lägenhet är nu skinande ren. Jag har till och med dragit ut spisen och gjort rent där bakom. Jag har städat garderober och tvättat kläder såväl som golv.

Filmer jag sett:

Knocked Up - gillade den - gick hela dagen och ville bli gravid. Det har gått över nu. Älskar filmer där jag sitter och skrattar högt.
The Last Kiss - Söt film - men det kändes hela tiden som att jag redan sett den. Inget nytt.
Marie Antoinette - inte en film för mig. Råkar tycka om kostymdrama och inte en "fan" av att de moderniserar den. Tycker dock attt Kirsten Dunst gör ett bra jobb.

Enda tråkiga med helgen var att systeryster åkte tillbaks till England. Men hon kommer tillbaks mycket snart.



Kommentarer

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0