Gnarls Barkley konsert



Igår var det full fart på Nalen. Ännu en bra konsert, men det visste jag ju att det skulle vara. Det var ju GNARLS BARKLEY. Jag har fullständigt lyssnat sönder St. Elsewhere skivan, och tycker även om The Odd Couple.

Vilken vass röst Cee-Lo har, grym. Danger Mouse gör inte mycket för att interagera med sin publik utan fokuserar på sina instrument. He's way of being special I guess. 

Nån bimbo bakom mig stod och skrek CRAZY hela tiden. Som om det är den av deras låtar som är bra. Personlig favorit just nu är Who's Gonna Save My Soul och The Boogie Monster.

Så roligt med konserter tycker jag. Och nu har jag hittat ännu en lokal jag tycker om att gå på konserter i. Jag har aldrig varit på Nalen förut. Jag vet att min mormor brukade gå dit när hon var ung och dansa jitterbug.

Biljetter till konserten var en födelsedagspresent till min mamma, som till en början var lite orolig om hon skulle passa in där. Men det var en väldigt blandad skara som stod där och digga.

Innan konserten var vi på La Tentazione på Malmskillnadsgatan och käka. Kan varmt rekommendera denna lilla italienska krog om man är i dom hoodsen.



Kommentarer

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0