Arrival, Dinner and Shakin' that ass


image83Kom till Brighton vid fem-tiden i lördags. Solen sken - det har den mirakulöst gjort varenda gång jag kommer till Brighton - I think  the town likes me. När jag kom till lägenheten hade Systeryster gjort en "välkommen hit" skylt och förberett drinkar och middag.  Först GT och salt and vinegar chips såklart! Till middag fick jag en hemmagjord skagenröra på toast med  sparris, rökt regnbågsforell och en ost som heter Vignotte. Den var helt outstanding ( haha jag avskyr när folk använder det ordet). Lite välkylt vitt vin till det.

Jag fick min födelsedagspresent direkt, fastän jag
fyller först på onsdag. Systeryster hade förberett en powerpointpresentation - är hon inte underbart nördig. Det var en presentation över vad som komma skall i veckan med inbokade restaurangbesök, bio och utgångar. Jättefint och jag kan säga att det är ett fullspäckat schema. Ska bli så roligt!

Efter middag och åtskilliga drinkar var det dags att bege sig ut på stan. Ingen vila här inte. Vi har på ett ställe som heter Oceana. Enormt ställe med 4-5 barer och två dansgolv. Äntligen fick jag dansa!! Skitkul!!

Jag trodde att jag var härdad när det gäller hur engelska tjejer klär sig men jag blir chockad varenda gång. Så väldigt mycket hud, djupa urringningar, kort-korta kjolar på tjejer i alla storlekar och former. Känner mig som en konservativ gammal tant hahahaha.

Riktigt kul kväll och vid tretiden tog vi med våra trötta fötter en taxi hem och sov gott!

image84



Kommentarer
Postat av: Tyra

Värsta Stureplanbilderna! hihi Lookin' good girl!

2008-03-04 @ 16:40:34
URL: http://waxholm.blogspot.com
Postat av: Helene

http://shopping.blogg.se/1204721366_grdagens_pltning.html#comment

kolla in länken!

kram

2008-03-05 @ 17:41:49

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0