Avslutar med en fest

Hej


Här är jag. Utvilad, laddad inför hösten. Har spenderat nästan hela min semester på sjön så det känns lite konstigt att det inte gungar under mig. Jag har haft det toppen, helt fantastiskt. Skulle helst vilja fortsätta segla, ut i vida världen.  Dessa bilder tog jag ute på Ålands hav. Vilken skytteltrafik det är på färjorna däröver. Att det finns en sådan efterfrågan visste jag inte. En del fatryg såg vi flera gång på samma dag, gåendes fram och tillbaka mellan Kapellskär och Mariehamn.

den rätta platsen för vindkraftverk - där är de så vackra

Fyr utanför Mariehamn


Hav


Kö in i dimman

Semestern avslutas med ett bröllop. Inte mitt :), en barndomskompis ska gifta sig idag, och det ska bli väldigt roligt.



Kommentarer

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0