Den lilla igelkotten är tillbaks

Jag fick ett sms från min vän strax efter åtta igår. Hon frågade om jag satt klistrad framför tvn. Hon hade läst mitt blogginlägg om antikrundan. Och visst satt jag klistrad igår, men inte framför antikrundan utan spelandes Sonic the Hedgehog Unleashed på playstation. Brukade ju köra det på vårt SEGA när jag var liten. Till min lillasysters förskräckelse, då hon drömde mardrömmar om den stora stygga Bossen. Jag har vetat hela tiden att det är farligt att föra in ett playstation i mitt hem, för jag spelar då. Har alltid varit emot det, men nu står den där, en gåva till Super M. Jag är en tävlingsmänniska som bara vill bli lite bättre, komma lite längre på lite kortare tid och det kan jag lägga ner timmar på. Det är kul medan man göra det, men efteråt känns det så fruktansvärt onödigt. Jag ska lämna tillbaka spelet jag har lånat, omeddelbums! Ska använda min tid till vettigare saker.



Kommentarer
Postat av: Linn

Jag har oxå tänkt köpa in det spelet! hahah

Sitter nu med the mummy, svååååååårt! :-)



KRAM

2009-01-23 @ 12:13:11

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0