Kärlek på en måndag


Igår när jag kom hem trött efter jobbet stod det en vacker lila-röd blomsterbukett och väntade på mig från min Super M.  Jag hade varit och handlat och med ett stort leende på läpparna gick jag in i köket för att packa upp varorna. I kylen väntade nästa överraskning. Han hade varit på Vetekatten, bland de bästa konditorierna i stada, och köpt en liten exotisk frukttårta för två (eller kanske egentligen för fyra). Tror ni jag blev glad eller. Helt oväntat, precis som jag tycker om! Lite extra kärlek på en måndag är aldrig fel.


Från monday mourning till monday lovin' på en vecka!

Kommentarer
Postat av: Tyra

Supermario! Jag visste inte och jag skulle skratta eller gråta, how very sweet! Vilken härlig överraskning.

2009-01-28 @ 09:09:23
URL: http://waxholm.blogspot.com
Postat av: helene

vilken fin bukett! hälsa pojken från mig, vi hörs om fika i nästa vecka, ha så kul i Riga, kram kram

2009-01-29 @ 13:57:10

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0