Lämnat stan

Hade ni ett bra nyår? Jag hade en jättemysig kväll med några av mina favoritmänniskor på jorden. Har inte riktigt fått in hela den här 2009-grejen än men det kommer väl.

Sitter i skrivande stund upp på landet i en liten by i Norra Uppland. Jag och mamma har åkt hit över helgen för att ta det lugnt, spela spel och som alltid, äta gott. Det är skönt att komma iväg lite, för imorgon är det ju sedan back to work.

Hoppas ni har fått en bra start på det nya året. Jag tycker det varit guld med lite ledighet. Tur att det blir lite mjukstart då vi är lediga på tisdag igen. Fast det såg inte ut som någon vidare mjukstart när jag precis kollade in vår kalender på jobbet. Lite fart blir det allt. Men hellre det än stiltje.

Ni får ha en fortsatt trevlig söndag! Nu ska jag gå och spöa Moursch i Alfapet.



Kommentarer

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0