Gå för att gå

Det är så härligt när solen äntligen börjar titta fram och värma en på våren. Då folk tar fram solglasögonen och går förbi på gatan utanför, för bara att gå och inte för att transportera sig från A till B. Då promeneradet inte ser plågsamt utan njutbart ut.
 
Idag såg jag första bilen som sopar gator, och det är ett tydligt vårtecken. Så härligt när marken börjar torka och gruset tas bort.

Jag är fullt medveten om att snön säkert att komma tillbaks ett par gånger till innan våren får vara i fred, men ändå, det börjar vårpirra lite i kroppen på mig.



Kommentarer
Postat av: Tyra

Det låter härligt. Jag har varit busybusy med att grävt och krattat idag, det var riktigt kul när det var ett sådan fantastiskt väder som idag. Vi ses i morgon då.

2009-04-02 @ 19:45:08
URL: http://waxholm.blogspot.com

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0