Johnny Castle forever

När jag kom hem från morgonpromenaden och slog på tv:n fick jag höra nyheten att danshunken Johnny Castle a.k.a Patrick Swayze har gått bort efter en lång tids sjukdom. Jag har sett bilder på honom från den senaste tiden och han har sett fruktansvärt dålig ut. Så på ett sätt är det skönt att han inte behöver lida mer.

Dirty Dancing är nog den film som jag har sett allra flest gånger. Jag hade perioder när jag var yngre då jag kunde se filmen flera gånger på en helg. Jag kunde varenda replik utantill och brukade öva på danssekvenserna. Och jag tror inte att jag är ensam om det. Jag ser den fortfarande med jämna mellanrum.

Johnny Castle forever.




Kommentarer
Postat av: Emilie

Mmmmm även då VHS bandet började ge upp så tittade vi troget och tyckte Patrick var lika snygg :) Ännu en skål för Mr "Let's cha-cha"!

2009-09-16 @ 21:29:56

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0