Vickan och Danne bla bla bla

Känner mig dåligt insatt i helgens stora bröllopextravaganza i hufvudsstaden. Och där förvånar jag mig själv lite. En prinsessa ska gifta sig - sånt man drömde om när man var liten.

Men jag måste säga att allt ståhej har gjort mig mättad. Satte mig ner med Expressens Bröllopsbilaga i morse för att försöka komma in i det hela. Men konstaterade efter att ha bläddra igenom det att jag inte bry mig ett skvatt. Jo, det är jätteroligt att de ska gifta sig - det är kärlek och lycka - det tycker vi om.

I helgen ska jag befinna mig på en båt långt ut i skärgården. Dagen till ära ska jag dricka champagne och äta Frödinges bröllopstårta och de där blåbärsmazarinerna som ser så goda ut. Bara för att. 

Vi hoppas på sol!



Kommentarer

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0