Ring på mitt finger



Japp, det är sant, jag är numera en paxad kvinna med bling bling på fingret som bevis. Vi förlovade oss för 2,5 vecka sedan och det känns helt underbart. Super Mario överraskade mig en morgon. En oförglömlig stund som jag aldrig kommer att glömma.

Inatt sov jag för första gången med ringen på mitt finger hela natten och vaknade flera gånger för att känna på den. Har ju varit på semester i två veckor och lämnade den hemma. Trodde aldrig jag skulle känna som jag känner för min ring, men den är en så fin symbol för det band jag och Super Mario har mellan oss. Kärlek liksom.

Jag har aldrig varit den som tänkt mycket på förlovningsringar och hur de ska vara. Super M har gjort ett väldigt bra jobb, med lite hjälp av min syster. Ville inte ha någon stor sten, och gärna i en vitmetall. Ringen är perfekt för mitt finger. Den är så fin och så jag.







Kommentarer

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0