Ett drömhus

Idag satt jag och bläddrade igenom SvDs Magasinet och blev kär. Kär i ett hus. Det var länge sedan jag såg ett så förträffligt hus, helt i min smak. Tegel, många fönster, fina fönster, rhododendron på tomten, utsikt över vattnet, grönska, välklippta häckar. Så vackert.

Pris på förfrågan = waaaaaaaaaaaaay over my budget = ett drömhus. 

På den terassen vill jag sitta med en kopp espresso och bara vara.

Om det är någon som har några x antal miljoner som ligger och skräpar, så önskar jag mig detta.

Huset säljes av Per Jansson Fastighetsförmedling





Kommentarer
Postat av: Greta

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du ork så slå även ett öga på min :).

2011-07-11 @ 03:19:38
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0