För i helvete, tänk dig för

Imorse fick jag ett samtal på jobbet som gjorde så att jag tappade fokus totalt i flera timmar framåt. Det var en leverantör som behövde hjälp och bad inte snällt utan snarare mycket otrevligt och arrogant sätt, som ett krav. Min puls gick upp till 250 på tre sekunder och jag försökte verkligen vara lugn och trevlig mot honom. Trots hans oförskämdhet jobbade jag i timmar för att försöka fixa det åt honom. Nu är det lugnt, det har ordnat sig.

Man kommer så lång, i alla fall med mig, om man är trevlig. Att vara otrevlig mot någon kan förstöra så mycket, mycket mer än du vet. Så tänk er för innan ni är otrevlig mot mig.



Kommentarer

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0